Skor i mängder!

Jag har länge letar efter ett par snygga sommar sandaler, jag hade tänkt mig ett par "gladiator-sandaler" i stil med dem på bilden nedan. Alltså inte för höga, och inte för låga.. men sköna luftiga sommar sandaler. Men tror ni jag har kunnat hitta sånna som passar mig?? NEJ!! Fan ta skoföretagen som tror alla har storlek 36 och smala fötter :(



Men så var jag på Håkanssons i lördags och provade ännu ett par som inte satt bra när jag fick syn på dem... Det var inte alls det jag hade tänkt köpa, men så snygga så jag var tvungen att prova. Och dem var som gjorda för mina fötter!! Halvdyra, men helt klart värda sina pengar, och så snygg man kommer vara i sommar :)



MEN jag måste fortfarande hitta vanliga sandaler, så det får väl bli en tripp till eco eller något. Jag har mina favoriter från förra året som jag köpte på skopunkten. Utan dessa hade jag inte klarat vår kryssning. Så jag har köpt dem i gula, svarta och rosa. Men de rosa är ju nästan utslitna från i fjol... Någon som har ett bra tips på sommarskor som inte skaver?? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0