Utmaning..

Utmaning och utmaning.. men lite kul info om alla grejer man använder :) Alla som känner sig manade kan ju berätta om sina favoriter, alltid kul att få ny inspiration!! Här är iaf min lista:

Duschcreme
: Dove go Fresh - energise (den gula)
Shampoo: L'Oreal Expert Volume Expand Schampo
Balsam: L'Oreal Expert Volume Expand Cremebalsam
Hårinpackning: Wella Lifetex Extra Rich Self Warming Mask (helt underbar mot flottigt hår)
Torrschampo: -
Hårprodukt: Keuné Root Volumizer (svårt att leva utan!)
Hårspray: Garnier Fructis Style
Lock-/plattång: Gama cp1
Bodypeeling: gul "boll" från Ica Maxi och Pink Grapefruit Body Scrub
Bodylotion: Testar just nu Pink Grapefruit body butter från Bodyshop, men är inte helt övertygad


Kroppsprodukt: ACO Sense & Care Sun kissed Bodylotion kommer fram på våren i ett desperat försök att få färg
Solskydd: inget jag använder dagligen, men nivea när det blir (typ 30 då)
Parfym: massor som ni ser på bilden nedan, men gillar skarp DKNY
Deodorant: Rexona, variar mig mellan de olika dofterna
Ansiktsrengöring: Lancome face,eyes, lips (kanonbra som funkar i hela huvudet)
Ansiktsvatten: -
Ansiktscreme: Har Elizabeth Arden Perpetual Moisture 24 Cream, men är inte helt nöjd...



Nattkräm: Elizabeth Arden Good Night Sleep Restoring Cream och Elizabeth Arden Overnight Success Renewal Serum
Ögoncreme: Har en från Elizabeth Arden (Perpetual Moisture 24 Eye Cream) men använder sällan
Ansiktspeeling: Vichy normaderm gel exfoliant
Ansiktsmask: -
Primer: -
Concealer: Maxfactor Mastertouch Concealer som inte används särskilt ofta
Foundation: funderar på att köpa Elizabeth Arden mineralpuderfoundation, har dock en från maxfactor
Rouge: Makeupstore - Suggar Pink
Bronzingpowder: -



Mascara:
Maxfactor Masterpiece mascara, både den gula och den svarta.
Ögonskugga: använder nog mest min cottoncandy från makeupstore, även om jag har massa andra jag gillar därifrån
Ögonbrynspenna: -
Ögondroppar: -
Läpprodukt: Läpsyl från apoteket (aco face cerat) är smått beroende
Läppstift: -
Läppglans:  Juicy tubes från lancome, har lite olika färger jag sällan använder
Nagellack: köper alltid lite olika isadora på reor

Vad använder ni??? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0