Vad hände med stegräknaren då??



Nä, jag har inte haft den på mig på ett tag nu. Det har lixsom kännt som ett tradigt måste, så då sket jag i det. Det ska vara roligt! Inte ett suck man måste.

I augusti ville Sandra börja på viktväktarna igen (gå nu inte och bli gravid denna gången.. så vi kan gå mer ärn 4 veckor) så jag tänkte haka på då. Därför har det blivit lite paus från stegräknare och träning just nu. Båda mina träningspolare har ju övergett mig denna månaden oxå. Men det gör inte så mycket, har fullt upp i sommarvärmen endå! Och som Sandra så fint sa det så måste man ju ha en svullomånad innan man börjar! :)

"där finns lätt inte plats (eller tillräckligt många points i världen) för att jag ska kunnat trycka i mig allt det jag vill äta."

Så i augusti kör vi, och då måste ni peppa mig massor! :) Vill ni hänga på så säg bara till!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä vi ska inte ha fler bebisar.... just nu iaf! ahahah

2009-07-02 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0