Mediterranean

Ikväll har vi varit med mina föräldrar i Lund och ätit på Mediterranean, mitt favorit ställe i Lund! Du kan läsa mer om stället här: http://kvallsmat.blogg.se/



Det var jätte trevligt. VI fick plats på uteserveringen, och njöt dels av en Meze tallrik men även grillspett med tzatziki. Det känndes verkligen som om vi var tillbaka i Grekland, god mat , god dricka och tropiskt klimat! :) Efter bjöd föräldrarna på kaffe hemma hos dem.

När vi sedan skulle hem brann det tydligen på Malmö C så inga tåg gick längre än burlöv, så vi fick springa genom hela lund (inte riktigt men det kändes så med skoskavet) till bankgatan där bussen till malmö skulle gå en liten stund senare. Som tur var var bussen väldigt väl kyld, så resan var behaglig endå. Det jobbiga var när vi gick av bussen och värmen slog emot en :)

Så nu sitter jag här i värmen och kan inte för må mig att gå och lägga mig, kommer ju inte somna endå så .....Bättre att uppdatera bloggen då, eller vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: Susann

Aha! JAg har ju faktiskt redan ett picasa konto. Ska testa detta snarast! Tack tack o ha en bra vecka, kram Susann

2009-07-06 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0