Axas nya gröt

Jag är jättedåligt på att äta frukost, och det beror mest på att jag inte "har tid" hemma för det på morgonen. Så när nu axa kom med en ny grötvariant som man bara häller kokande vatten på så är den klar (i portionsformat) tänkte jag att detta kunde vara kanon att ha på jobb och äta.

Glad som attans köpte jag Apple/Cinamon eftersom jag älskar äpple kanel kominationen. Men jag är grymt besviken, 1 liten äpplebit hittade jag...1!!! och kanelen verkar inte heller fått komma fram när denna tillagades. :(

Jag funderar dock på att köpa det stora paketet och hoppas på mer äpple (samt ta med en egen burk kanel), gröten i sig var ganska god och krämig. Och jag måste säga att det var väldigt smidigt att bara hälla på vatten och vänta 2 minuter....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0