Dag 6

Glömde skriva igår för det blev så omtumlande med tiden. Men jag fick iaf tränat Jillians program, och eftersom jag tycker det är lite kasst med konditionsdelen så tog jag 10 minuter på elipsmaskinen efteråt. Jillian säger att man vid dag 5-6-7 ska känna skillnad, och det gör jag på sätt och vis. Jag har blivit starkare, jag orkar vissa övningar jag inte orkade innan. Och jag tar i mer på vissa övningar än vad jag kunde göra i början. Men konditionen tycker jag är precis lika kass som innan..

Jag hade invägning igår också. Egentligen är måndagar en elak dag för det då man ätit massa onyttigt i helgen. Och resultatet blev +0.6kg. Jag tänkte dock positivt då min självdiciplin i helgen var helt borta. Hade jag inte tränat hade jag säkert gått upp massa mer. Sen väger ju muskler mer än fett :)

Jag sover faktiskt lite bättre, och är inte fullt så trött på morgonen, så lite positiva egenskaper har träningen endå (bortsett från att jag hittat muskler jag inte visste jag hade). Jag har ett otroligt bra stöd hemma. Älsklingen ställer upp och fixar middag och donar så jag har tid att träna. Ibland inser man hur lyckligtlottad man är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0