Dag 10, check!

Då var dag 10 avklarad. YEAY! Känns riktigt skönt att ha stått ut så många dagar. Att jag faktiskt haft tålamodet och inte bangat trots diverse krämpor. Det blev 15 minuter på crosstrainern och sedan Jillian. Imorgon tänkte jag dock ta en paus. Dels för vi ska till Truls föräldrar och sova där (vilket gör det lite besvärligt att träna) men dels för att jag vill ge min kropp iaf en dags återhämtning. Så tanken är att på söndag köra igång med level 2. Jag väntar dels med spänning för det ska bli roligt att köra ett annat program, men också lite med förfäran. Hur mycket jobbigare kommer det bli???

Åt riktigt god middag ikväll, för er som äter fisk rekomenderar jag denna. Som vanligt (dessa dagar) stod älsklingen för matlagningen (när jag tränade)


Baconinlindad pestofisk med zucchini och chèvreost


Fick ett riktigt bra tips från en kompis att äta frukost på jobb. Jag har lite klurat på den innan också. Det är bara svårt att veta vad man ska äta på jobb när man inte har en kyl att tillgå. Tänker att sen när man måste åka tåg till jobb kan man ju leka häfigt med en smoothie på vägen (är lite svårt att cykla och dricka) men fram tills dess borde jag hitta något annat. Letar lite efter Axas nya gröt med äpple och kanel som man bara häller kokande vatten på. Men jag ska försöka klura lite mer (då jag inte hittar den i stort paket). Tips motages tacksamt!

Så imorogn hör ni inte från mig, men jag lovar berätta på söndag hur jobbig nivå 2 var...om jag orkar ta mig till datorn då villsäga :) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0