tillbaka

Tack Anneli för påminnelsen!

Det har varit en riktigt lång vinter och jag har varit trött och sliten och inte alls sugen på något. Men så igår när solen äntligen visade sitt efterlängtade sken så sken jag också upp. Min förkylning som jag haft i två månader börjar släppa, och jag kände mig pigg för första gången på flera månader. Helt underbar känsla!

Det har ju hänt ganska mycket sedan november när jag senast skrev...

Jag var och tittade på Melodifestivalen i Malmö (genrepet dock men det var ganska kul endå).

Vi hade inte de bästa platserna men det var gratis :)

 

Det har ju varit OS också, och enligt mina arbetskollegor har jag tittat för mycket. Men det har ju varit trevligt att titta på svenskarna på kvällarna när man ätit middag. Det har ju varit super kul då längdåkningslandslaget har varit så duktiga och bjudit på mycket spänning. Måste erkänna att det är lite OS abstinens hemma nu...

 


Bild från DN

 

Ja, jag får väl fylla på med mer sen, nu ska jag ta och jobba lite när jag endå har ork och lust :)


Kommentarer
Postat av: anneli

Wohoo! Du lever och är dessutom nyfrisk. Härligt!

Har iofs inte tittat en minut på OS, men det är kul att det har gått så bra för oss! Nu när vi tränat så hårt inför det o allt ;)



Ja, länge leve solen! Så härligt att vara ute och gå nu, även om det har varit skönt med lite snö så är barmark helt klart att föredra.



2010-03-03 @ 17:39:32
Postat av: Tine

Yeehaa!

Välkommen tillbaka ;)

2010-03-03 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0