Melodifestivalen - andra chansen

Så var det lördag imorgon, och precis som de senaste lördagarna är det melodifestivalen. Detta året jag har t.o.m sett alla avsnitten. Galet! jag vet! Men det har varit rätt gött att bara ta det lugnt på lördagarna (usch vad gammal jag låter). Det har varit många kassa låtar (som peter jöback och andreas johnsson), och de få jag gillat har inte gått så långt. Utom Ola som ju gick direkt (heja Lundabor!)

Min favolåt har iaf gått till andra chansen, så jag kanske måste rösta imorgon...

Denna påminner om VV Brown (i stilen) som är helt fantastisk! Tyvärr går hon upp mot Crucified Barbara så det kan bli en tuff kamp.

 

Vilken är din favorit imorgon??

 

 

BTW är det någon mer än jag som hör sambandet (typ att det är samma band eller något) mellan de två nedan??

ca 1 min in i melodifestivalslåten blir jag bara så sugen på att spela Raving rabbids :) BWWAAAAHHHH

 

 

Melodifestivalen

 

 

 

Raving rabbids!


Kommentarer
Postat av: Tine

BWWAAAAAHHHH

2010-03-05 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0