En dyr smörbytta

Har precis avslutat min auktion på Tradera...

När vi rensade min morfars lägenhet valde jag att ta en servis från Rörstrand som jag blivit lovad sedan länge. Egentligen tycker jag den är ganska söt, men inte alls min stil. Men jag hade lite på känn att man kanske kunde få några hundringar för den. Så jag tyckte det var likabra att testa sälja på tradera.

240kr!!! för en smörbytta från 60/70-talet som är sliten och använd och har sett sina bästa dagar... och jag har mer saker i servicen. Ska nog försöka sälja lite fler grejer så jag kan åka till London och shoppa :)

inte min bild.. hittade en bättre på nätet :)


Kommentarer
Postat av: anneli

oj, ja jäklar! Bra utdelning för en gammal smörbytta. Detär visserligen en av de finare seviserna rörstrand har gjort.

2010-03-18 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0