Tyskland i bilder

Så det har ju varit tyst från mig några dagar nu, och det beror bara på att jag har haft massor att göra!
Den 6 juni varje år brukar jag, tusse och mina föräldrar åka till tyskland. Vi brukar äta lite gott i Burg och fönstershoppa. Därefter åker vi till Bordershoppen och provianterar för året som komma skall. I år kommer man inte vara ledig den 6 juni då detta infaller en lördag, så vi bestämde oss för att hitta en fredag vi alla kunde åka istället. Detta året åkte även Truls föräldrar med.



På väg över broen



Man måste ha fika på båten för att klara sig till lunchen! :)



I väntan på Wienerschnitzel!



På bordershoppen. Våra vagnar börjar se fulla ut!



Pappa provar de finare vinerna.



Såhär mycket fick vi med oss hem denna gången.

Vi hade en supertrevlig dag, jag blev bara lite besviken då dem inte hade någon cider hemma. Men det kanske ger oss en ursäkt att åka tillbaka en annan dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill med till Tyskland och handla cider!!!

Ska vi lura våra män?!

Puss

2009-05-18 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0