Nyttiga Karin!!

Jag glömde ju berätta.. det gick fint vid invägningen i morse. Trots onyttiga lördagen och att jag inte räknade varken fredag, lördag eller söndagens matintag så hade jag gått ner i vikt. Fint!!

-1,1 kg

Bara 2 kilo till sen är jag där jag var för ett år sedan (då jag hade gått ner 5 kilo) :) Det åter står en hel del tills målvikten, men man måste vara glad över småsaker annars når jag aldrig fram.

Jag är lite impad att trot jag satte i mig fika i söndag och cider, sprit och chips i lördag så har veckans nyttigheter satt sina spår. Även om vi inte åt ett dugg av det jag planerade så var vi endå ganska nyttiga. Idag vet jag inte om jag orkar skriva matsedel för veckan. Vill mest hem och lägga mig på soffan, och dessutom glömde jag min lunch i kylen hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0