Jobb,Kävlinge och Tyskland

Det har varit mycket på jobbet de senaste dagarna. Inte mycket så... men mycket som i lagom... fast för mycket för att hinna blogga. Men det är roligare nu än när jag började och jag satt och uggla på mitt rum hela dagen :)
Har varit ganska flitig i mitt runtspringande idag och kommit upp över 5000 steg!! Jag har nu kommit till Kävlinge!


Imorgon ska vi till Tyskland och proviantera :) Så kvällen kommer gå åt till att titta vad dem har och skriva lite inköpslista. Det ska bli riktigt mysigt imorgon, både tusse och jag har tagit ledigt och båda våras föräldrar ska med (ja vi ska köra med två bilar). Jag hoppas vädret blir bra så vi kan sitta ute och äta vår winerschnitzel i Burg. Vi brukar åka ner om Burg och strosa lite och äta en god lunch. Jag lovar visa bilder sen!

Men kvällens viktigaste moment börjar ju snart (delfinal 2 i eurovision)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0