Inget att göra

Jag vet det har bloggats dåligt de senaste dagarna. Anledningen är att jag knappt haft något att göra på jobb. Det låter kanske lite konstigt, men händer det inget har man inget att berätta. Det märks väldigt tydligt att det drar sig mot sommarlov, och jag undrar lite hur dött det kommer vara då...Som tur är har jag några sommar projekt som ska göras, men det kommer nog bli ganska lugnt endå!

Just nu sitter jag och väntar på en hantverkare till föreningen som skulle komma kl 7.30 - 8 som ringde och sa att han kommer 8.45. Blir sent till jobb idag, och jag som tänkte jag skulle komma iväg tidigt så jag kunde gå tidigt och hinna till den tidiga spinningen...

I veckan har vi iaf varit ganska flitiga med sådan. I måndags var jag på yoga och i går gick vi en runda på 40 minuter på kvällen. Tillsammans med bra matvanor kan man hoppas det ger något denna veckan! Förra veckan gick det +, så det var inte så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0