Eurovision Song Contest 2009



Så vad tyckte ni om årets upplaga? Jag måste säga att det var den första på många år där jag tycker om ganska många bidrag, dock inte sverige och jag är mycket tveksam till Norge inu. Jag tror han vann bara för att han var från vitryssland, så både öststaterna och västaterna röstade på en från dem. En låt som dock fortfarande växer hos mig är Portugal som jag bara blir så glad när jag ser! Spana in gubben med på trummorna :)

Övrig måste jag hålla med sandra och säga att tuk tuk låten från turkiet, islands lilla flicka och arash var bättre (placerade nr 2-4). Men vi lär väl få höra många av låtarna på radio i sommar, och inget mig mot... (förutom norge)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0