Euorovision del 1

Jag såg inte hela igår, det var ju tisdag och vi såg film. Men jag är väl hyfsat nöjd med bidragen som gick vidare. Egentligen gillar jag inte sveriges låt, så jag bryr mig inte att hon lyckades gå vidare...Däremot tyckte jag det var synd att Belgien (Copycat) och Andorra (Get a Life) inte gick vidare (trots att andorra inte sjöng helt bra så är låten bra juh). Dem kunde tagit Maltas och Bosniens platser så hade jag varit helnöjd med vilka bidrag som gick vidare :)

Jag har inte hunnit se inför programmet del 3 o 4 som visar deltagarna i semifinal 2, så jag vet vad jag måste göra ikväll...
Har du oxå missat dem så finns dem på SVT Play under Eurovision!



Missade man hela schabraket kan man faktiskt se det på Eurovision.tv trevligt nog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen karin, copycat!?



Jag skäms men jag gillar Turkiets låt. Pinsamt i know!!! Henka skrattar bara när jag nynnar den och sjunger "tuk tuk tuk" hahah Både han och jag vet att det är fel men vaddå då?!

2009-05-13 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0