En ledig fredag

Igår hade jag klämdag på jobb och var ledig, och Tusse hade jobbar förmycket i veckan så han kunde fulflexa! Vi tyckte det kunde vara mysigt att åka till Köpenhamn, sagt och gjort. Vi märkte ju på centralen att vi inte var de ända som hade denna finna idé. Vi fick stå på tåget in hela vägen.. det var riktigt packat! Väl inne i köpenhamn var det ganska trevligt väder, blåste lite men solen sken på våra nyllen.

Det var inte så farligt mång svenskar i stan, men danskarna hade nog oxå klämdag. Utanför Georg Jensen var där nästan 100 meter kö, dem hade utförsäljning av utgående modeller. Och nu pratar vi inte lite rea... det var utförsäljning!! En klocka som kostar 10 500:- kostade nu 1500:-, det är vad jag kallar billigt!!

Är man i danmark måste man ju ta en runda om Fields på vägen tillbaka, tyvärr var där inte jätte mycket att shoppa. Vi hittade ett par byxor och en tröja till Truls. Jag längtar till den dagen NEXT öppnar i skåne, dem har så snygga dam och herr kläder.

Och är man i danmark kan man inte komma hem utan Dagmartærte!!



Vi hade en riktigt mysig dag, och på kvällen var vi hos Björne och spelade lite spel. Jag är grymt sugen på en PS3 bara för att kunna spela Buzz! Det är så roligt...!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är så välkomna när som för att spela Buzz.

Vi hade tänkt oss köpa lite påfyllnad om ngn vecka så då kan vi spela mucho mucho!

2009-05-24 @ 10:22:53
URL: http://sandrafunderar.blogg.se/
Postat av: Karin

Låter som en bra ide :)

2009-05-25 @ 08:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0