Tjänstemobilen iPhone

Idag har alla en tjänstemobil (eller nästan alla iaf.. många av mina vänner jobbar på sony ericsson så jag har kankse en dålig referensram) och det  är väl både positivt och negativt. Jag menar det är ganska drygt att alltid släpa runt på 2 mobiler! Men to the point... När jag fick min visa det sig vara en iPhone, jag blev ju inte jätte överraskad med tanke på att chefen är en total mac freak. Jag tog min mobil och tänkte ja, det kan väl vara trevligt och testa denna oxå.  De flesta telefoner jag har haft innan (mina egna då) har jag inte varit särskilt fäst vid, man lägger in någon ringsignal, kanske en bakgrundsbild och sen är det bra. Men min iphone är jag faktiskt väldigt fäst vid. På sätt som jag aldrig trodde jag skulle bli..

Dels är där ju alla spel man kan köpa! Vilken är ganska roligt att ha när man sitter och väntar på saker. Just nu är favoriten Sneezies (som var väl värd sina få kronor). Att kunna kolla e-posten och svara (dock jobb mailen) när man är på möte och runt om och vet att det är ett tag innan man är på kontoret igen är guld! Men bara surf möjligheten använder jag oväntat ofta, småsaker som blir lätt att kolla upp. En farlig bekvämlighet!! Så när jag ska byta mobil (den privata då) nästa gång har jag ju nästan inget val det bara måste bli en smartphone! Och alla ni som funderar på en iPhone .. köp den! Men glöm för all del inte ta ett abonnemang med fri surf! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0