T-Bone flyttar bara!


(lånad bild från nätet -www.kollor.com )

När jag i förra veckan cyklade min vanliga rutt till jobb märkte jag något hemskt! T-Bone såg väldigt stängt ut och verkade ha rivit ner sin inredning. Jag hoppades att det bara var dags för en renovering och inte så illa att dem skulle stänga. Senare i veckan stannade jag och titta och där stod att dem hade stängt. Lite ledsen blev man ju.

Så idag när jag tänkte jag skulle berätta för er om denna tragedi och jag gick in på deras sida, för att få en snygg bild , blev jag mött av väldigt glädjande nyheter:

"Bästa gäst.
 
Efter en lång och tråkig tvist med hyresvärden har vi bestämt oss för flytta Tbone.
Vi har stängt fr.o.m. måndagen den 15 juni och kommer att öppna inom kort på en annan adress.Vi är lite hemlighetsfulla för att det behöver tecknas ett och annat papper först. Därför säger vi inte tack och adjö utan vi ses i nästa vecka.
 
Håll koll på hemsidan."

KÄRLEK!!!

Kommentarer
Postat av: Tine

Lycka!!



Hade blivit ledsen om de stängde

2009-06-24 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0