Nytt bagelställe

Efter dem bytte ägare på Heavens (inne på hansa gallerian.. ni vet utan för veromoda typ), vilket var mit favorit ställe att äta bagels på i malmö, blev det riktigt kasst. Man bytte bagels mot annat bröd och påläggen var inte lika fräscha längre. Jag blev riktigt besviken sista gången vi åt där.

Men nu har jag hittat ett nytt ställe (tack vare Sandra) ! Inne på Hansa, längst ner (vid leksaksaffären), finns Normans deli. Där kan man köpa massa olika bagels, och dem är super goda. 58:- för en kyckling/bacon då en halv egentligen hade räckt... och det bästa... dem säljer halva!!


Kommentarer
Postat av: San'

2009-06-29 @ 19:17:02
Postat av: Sandra

Det var så lite så karin lilla. Du lär mig en massa alla andra dagar :-D Men visst är de goda.

2009-06-29 @ 19:17:39
Postat av: Tine

Åh, bagels..

Dit måste jag gå någon dag.

2009-06-29 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0