So you think you can dance?

Jag bara älskar denna tv-serier. Alla deltagarna är superduktiga och nu när dem kommit såhär långt (top 10 dancers) vill man inte att någon ska åka hem. När jag såg programmet igår föll jag pladask för detta framträdandet, så härligt. Dansen börjar vid 1.31 med se gärna introt så ni fattar vad den handlar om



Annars är mitt favorit par Randi o Evan som har gjort sjukt många bra nummer. En riktigt kul var denna(som man inte fick lägga in i bloggen *snyft*):

http://www.youtube.com/watch?v=QpUcRS651oI

eller rumpdansen:




Missa inte programmet, det går på kanal 5 på tisdagar 21:55 då det är framträdena och sedan på onsdag samma tid då det är utröstningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0