Shopping spree

Idag har varit en riktigt mysig dag på semester. Jag har spenderat hela dagen med tusse i olika affärer :)

Vi var tvugna att åka iväg och fixa en födelsedags present till pappsen som fyller år imorogn (men iofs inte ska firas ordentligt förrän på lördag). När vi varit och handlat det vi skulle föreslog tusse att vi skulle åka till Nova. När han föreslår det är det ju bara att säga ja!

Jag fick en runda inom skopunkten där jag hittade mina vinterskor! Tyvärr fanns dem inte i min storlek så jag får väl besöka ett annat skopunkten. Men visst ser dem sköna ut! Fast jag vill nog ha dem i svart....trots att tusse tycker dem ser för gräsliga ut *smile*


Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com

Det blev lite kläder på Kappahl oxå, bla denna snygga sommar kjolen:



Gillade fickorna fram på den. Blir kanske den i morgon när vi ska till Köpenhamn och fira pappsen lite lätt (det är ju hans födelsedag och vi är lediga).

Efter nova var vi en runda i Lund C och träffade mina föräldra oxå. Det blev en god fika på Ramklints *lyxigt*, och jag lyckades sätta i mig en princessbakelsen.. någon förvånad?? Kvällen har avslutas med grillat här hemma, blev flintastek som vi ätit på år! Det var riktigt gott tillsammans med en blandsallad och potatis crips eller vad nu dem kallas. Ni vet dem där som är som rutnät.

När jag varit flitig och vikt tvätt och städat i köket tänkte jag att jag skulle pyssla lite, och lite blev det. Det hela tog slut ganska snabt när jag insåg att jag inte hade lim hemma :) Något att köpa på fredag när jag ska i stan igen kanske? Jag ville ju hinna göra ett fint kort så jag kunde vara med och tävla här.

Nu kallar sängen så jag orkar upp imorogn, det hade ju varit illa att missa tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0