Nytt tävlingskort

Nu på sommaren går det inte så mycket tvserier, vilket är tur för egentligen vill man väl inte sitta vid tv när vädret är fint. Så istället får man hitta på annat (när regnet väl faller ner). Jag har fastnat lite för scrapping i form av kort. Det är så praktiskt eftersom man kan använda korten sen :) Det finns jättemånga tävlingar på nätet, och jag gillar best dem där man får en skiss att tolka. Ibland går det bra, ibland inte .. typ som detta kortet. Vet inte riktigt om jag hållt mig till skissen och jag är inte 100 nöjd med det. Men det får ligga och gotta till sig lite här på skrivbordet sålänge, så när jag ska använda det kanske jag kommer på vad som saknas.

Tanken är att kortet ska vara till en kille, därav lite mindre flickigt om vi kan säga så.

Now in the summer there aren't to many tvshows airng, which is lucky really, who whats to watch TV when the weather is nice. So instead you can find new hobbies (for thoes days when the rain falls). I've started fancying scrapping in the form of cards. It is so convenient because you can use the cards later :) There are may contests online, and I like the once where you can get a sketch to interpret the best. Sometimes I manage, sometimes not .. like this card. Don' t really know if stuck to the sketch and I am not 100% happy with it. But I'm gonna put it here on the desktop to rest for a bit, and  when I use it maybe I will se what is missing on it.

The idea is that the card should be for a guy, hence a little less girly.



Skissen från Friday Sketchers och nedan mitt bidrag

The sketch from Friday Sketchers, and here under my card






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0