Jag smälter bort

Idag har varit en sån dag när jag faktiskt haft lite att göra på jobb. Därför har det varit lite tyst här. Dessutom har värmen varit över 25 sträcker så jag har svettats som en gris och inte känt för att sitta inne. Det är skönt med värmen, för man blir så social och sitter inte bara hemma framför sin tv :)

Jag var och shoppade lite i veckan och det blev massa trevligt (ja.. jag tycker ju det iaf) :) Tre toppar och ett par vita byxor på Kapahl(som just nu är favoritaffären på triangeln), bodyscrub och bodybutter (med doft av pink grapegruit) från bodysshop och nya örhänge från glitter. Tappade mina gamla ringar för någon vecka sedan.


Mina rea fynd på Kapahl (bortsett från tunikan som inte var på rea)

Jag är väldigt nöjd med var jag han införskaffa en lunch. Det blev givetvis oxå de nya sommarbrickorna till Cultljusstaken! Men jag har inte hunnit lägga på dem här hemma än, så ni får nöja er med en bild från Cults hemsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0