Jag känner mig som ett barn på julafton

Vem behöver julafton när man har Sandra??

Igår var vi i köpenhamn hela dagen och firade pappsen, tyvärr var min kamera urladdad så jag tog inte med den. Tusses föräldrar hade som tur var med sin, men nu får vi vänta på att dem ska maila bilderna. Visar lite senare när jag fått dem.

Idag har jag haft shopping dag (inte bra för plånboken... får nog vänta till nästa lön att shoppa mer). Del fick jag köpt mina "fula skor" som Sandra kalla dem, dem som jag visade i förra inlägget. Men jag fick även fyndat ett par stövlar till, hitta tyvärr ingen bild på skopunktens hemsida så ni får fantisera om hur de ser ut.
Det blev även köpt en massa scrapping grejer, bl.a. lim *yay* så nu ska jag göra klart mitt tävlingskort när jag har tid och ork.

Henrik var jätte gullig och körde oss ut till scrapgårdens butik i malmö som bara har öppet några timmar på fredagar. Så både jag och Sandra fick fyndat. Men klantig som jag var glömde jag lite grejer i bilen, så Tusse och jag tog en tur till Svedala för att hämta det. Och vilken gotte påse jag fick med hem, band och lånade stämplar och massa annat fint! Tusen tack gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0