Valborgsfirande

Det har varit valborg, och vi har varit bort bjudna som vi är varje valborg. Det är lite jobbigt att tänka på maten när man är bortbjuden. Jag gillar inte att bråka om mat. Men vi grillade i torsdags, och 4 korvar var nog i mesta laget :)
Lite svårt är det oxå att uppskatta kalorier när viktklubben inte har godsaker som Baileys.

Tradigt nog fick vi inte elda som vi brukar ute på landet. Så blir det när det blåser en massa, men vi hade trevligt endå!
Och högen ligger kvar till en annan dag...



Idag har det varit första maj och vi har varit i Lund och sett på Spex. Lite av en tradition vi har. På kvällen gick vi och åt tapas med mina föräldrar. Det var jättegott och trevligt, men hur i helskotta räknar man kalorier på det?? Jag har bestämt mig för att inte räkna idag, det går bara inte! Jag har varit duktig i veckan och får hoppas att det räcker (väger upp för helgen).

Nu ska jag sova och njuta av att det faktiskt är två dagar kvar på denna helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0