Dag 5 halvvägs genom del 1

Jag kan inte riktigt fatta att jag har gjort detta i 5 dagar redan. Tiden går riktigt fort ibland. Men änsålänge har det gått bra. Idag har jag riktigt träningsvärk i benen (kankse har tagit i mer?) men jag klarade av att göra alla armpress övningarna. Armen gör knappt ont längre och jag är glad att jag tränade igår. Jag älskar när man känner att det faktiskt blir bättre/lättare. Det jag saknar lite är dock konditions delen, jag känner inte att min kondition har blivit bättre. Men jag har inte mycket till tålamod så det kan ju vara att det kommer :)

Trots att jag tränat i 5 dagar tror jag tyvärr inte invägningen imorogn bitti kommer gå bra... det har blivit chip med dippa och cola 2 dagar i rad :\ Det är sååå gott och jag har svårt att hålla mig ifrån. Men nu ska jag tänka positivt. Hade jag inte tränat hade jag kanske gått upp massor i vikt. Risken är bara att jag kommer hamna i "jag kan äta för jag tränar" träsket. Måste lära mig äta lite chips....

Ikväll väntar iaf bakad potatis med god laxröra och marängpaj till efterrätt (serverat med en bra film). Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0