Dag 4 och peppad

Efter en riktigt skön armmassage i gårkväll av älsklingen vaknade jag med lite mindre ont i armen. Jag visste att jag inte hade jätte mycket tid då vi ska iväg nu vid lunch, så det får bära eller brista tänkte jag och satte igång videon. Med lite modifierade övningar för att inte slita mer på armen körde jag igenom programmet idag igen. Jag märker att kondisen börjar komma tillbaka lite, och armstyrkan kan nog infinna sig om några dagar till!

Så nu sitter jag här stolt över att jag fortfarande inte hoppat av eller skjutit upp någon dag. Men nu ska livet ta vid, idag väntar middag hos farmor (mitt på dagen då för tydligen är det då gamlingar äter kvällsmat) och sedan ikväll blir det melodifestival med vännerna. Ja, livet känns bra idag!

Lite peppande musik för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0