Dag 3 och skadorna har börjat komma

Jag lyckades träna idag också. Det hjälpte att jag gick hem tidigt från jobb, men jag han med ett pass trots att vi skulle vara borta kl 5. Jag känner mig lite stolt faktiskt! Dock har jag ont som attans i högerarmen idag. VId armbågens övre muskelfäste för att vara exakt. Jag vaknade med smärta som under dagen med lite massage då och då blev lite bättre. Men efter träningspasset i eftermiddags blommade upp igen...

Jag är inte alls sugen på att redan bli skadad. Dag 3!?! Det gör lyckligtvis inte ont hela tiden, utan mest när man anstränger muskeln (som att öppna bagageluckan med en hand). Jag hoppas verkligen vakna imorgon och upptäcka att det har gått över. För detta är inte träningsvärk (som jag förövrigt har i magen, rumpan och låren), detta gör ont...

Jag vet att det kankse blir lite gnällvarningar över mina blogginlägg såhär i början då jag mest försöka uthärda träningen, och jag hoppas att jag inte verkar för negativ. Jag är faktiskt väldigt glad att jag har gjort detta i tre dagar, slitit stönat och svettats som ett djur, och vill fortsätta. Jag gillar programmet, upplägget och övningarna. Nu ska jag bara hålla mig från skadorna och förkylningen som älsklingen ligger inne med så jag kan fortsätta min 30dagars kamp.

Jag hittade ett litet klipp på youtube med delar av level 1, så här kan ni se vad jag står ut med varje dag... bara 3 gånger längre än klippet :)

http://www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc&feature=related (gick inte att bädda in filen)

Åter igen sitter jag på natten och skriver när jag borde sova, så natti! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0