Kallt som tusan

Nu var det sådär kallt i morse igen. Brrrrr, tror inte vi skåningar är byggda för kylan. Varje morgon cyklar jag förbi en cykelmätare (vid Phuset Anna) som mäter hur många som cyklat förbi. Det är inte den bästa mätaren, men det ger ett litet hum iaf. På sommaren ligger den runt 9000 pers dagligen, och nu när det varit snö har den legat på imponerande 4000!! Men idag kände nog folk på sig att det inte var läge att cykla. Fjuttiga 1300 har cyklat förbi nu på morgonen...och jag längtade efter den där varma bussen (av flera anledningar).

Var fligit och spinnade igår (Första gången på två månader!) men det satt långt inne. Vi hade gratis biljetter till hockeyn och det skar lite i hjärtat. Men mina tankar var att om jag inte kom i väg igår så vetitusan när det ska bli. Simon och Truls som valde hockeyn (supprise!!) ska upp och spinna 9.30 på lördag för att göra upp för det missade passet. Men då ska jag sova gott :D

Men oj vad trött jag var i morse, trodde man skulle bli pigg av träning :) Lyckades glömma lunchen hemma, men det positiva med det är att jag ska äta sallad från Sallads and Smothies istället. Sååå goda sallader, favoriten just nu är Caesar eller kyckling/getost. Men nu är det lunch! Hörs senare!

Update: En bild på den goda lunchen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0