Att vara själv?

Jag kan inte riktigt fatta det, om en vecka har jag jobbat ett helt år på mitt nuvarande jobb. Bissart fort har det gått. I början tyckte jag det var ganska trist att sitta själv och var ganska mycket i den andra byggnaden hos de andra. Men efter ett tag började jag uppskatta att ha ett eget kontor.

Den senaste två månaderna har jag haft förstärkning för jag skulle jobba med ett annat projekt, vilket betyder att vi suttit 2 pers i mitt lilla rum. Det var väl trevligt i början, men nu börjar jag tycka det är skönt när jag är här själv. Man kan lyssna på sin egen musik, och skråla med precis så mycket som man vill :) Dessutom tar luften slut när vi sitter här 2 stycken. Det är stor skillnad att komma hem med huvudver varje dag eller inte...

Så idag när jag är själv har jag tagit vara på härligheten och spelat massa musik jag gillar, skrålat med så vaktmästaren skrattat åt mig.

 

Snart är det dock dax för att cykla hemåt, jag hoppas innerligt att det blivit lite varmare. Kvällen hemma bjuder på målning av lister (bläääh) och antagligen en halvtimma på träningsmaskinen (jippie!) så jag kan proppa mig full med chips på lördag med gott samvete :)

Ska ni göra något roligt??


Kommentarer
Postat av: Tine

Ser fram emot helgen och de där chipsen, men är rädd att det kommer innebära lite jobbmöten också. Kan ju hoppas att de 13 timmarna på kontoret idag ska hjälpa till det bättre, men jag är tveksam.. ;)

2010-03-04 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0