chips med alger

När vi är och handlar (mat då) är jag som en magnet för saker det står nyheter på. Jag älskar testa massa nya produkter, gärna inom godis och chips området då :)

I helgen blev det en runda och ica och jag hittade en ny sorts chips med alger. Ner i påsen åkte dem såklart. När vi kom hem och jag läste på innehållsförteckningen insåg jag att det bara var ca 2% alger.

Jag vet inte riktigt om jag tyckte det var så chips aktigt. Dem smakade knappt "sourcreme o onion" och var väldigt kexliknande (ni vet dem där kexen som är rutiga och smakar papper). När jag sen gick in och läste på deras hemsida insåg jag att detta är inte är chips... dem är nog felmärkta! "Perfekta som de är eller som kex till ostbricka."

 

Jaja, man kände sig nyttig när man åt pappersbitarna iaf, men jag håller mig nog till olws naturchips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0