Trött karin glömmer blogga

Min förkylning sitter kvar inu, och har gått ner i hosta vilket betyder att jag knapt sovit i natt :(
Jag är duktigt sliten idag. Men inte så mycket mer att göra än att gå till jobbet. Jag har inte riktigt vant mig vid det här arbetslivet än ... Som tur är är jag ledig på fredag för vi ska till tysklanad (och shoppa sprit!)så det blir inte hel vecka denna veckan heller. Och nästa vecka jobbar man måndag, tisdag och halva onsdagen. Sen är det Kristihimmel och jag har ledig klämdag på fredag... jippie!! Men Truls den stackaren ska jobba...

Så det var ju invägning i morse :/
Veckan har varit mycket hockey och chips.. men men .. inte något man kan fixa i efterhand.. Bara att skärpa sig denna veckan!

Invägning: -0,3 kg

Får vara glad för det lilla!! Jag har ju inte gått upp i vikt! Nu ska jag äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0