Staffanstorp here I am!

Så i söndags var jag i stan med Sandra o Hanna och vi gick en del rundor, men jag hade ju klantigt nog glömt min stegräknare hemma. Eftersom jag inte visste hur långt det hade blivit struntade jag i att fylla i något på sidan med stegräkningen. Annars hade jag nog varit framme i söndags.. men det är så svårt att höfta till sånt tycker jag. Bättre att inte räkna det då.

Nu är jag iaf framme i Staffanstorpkommun, så här trevligt ser det tydligen ut: (Tycker egentligen det ser ut som Jakriborg i Arlöv.. men det är säkert jag som ser fel!)



Det innebär att jag gått hela 17 km. Nästa delmål är Lomma som ligger 31km bort (från Malmö då...), det är bara att traska på! Förhoppningsvis kan det bli lite fler promenader nu när vädret är varmare och foten inte längre gör så ont.

Kommentarer
Postat av: Tine

Nu är det bara att traska på, för vem vill stanna i Staffanstorp? ;)



Du har helt rätt förresten, det är Jakriborg.



Jag var tvungen att googla lite och det visar sig att det tillhör Staffanstorps kommun.

2009-05-04 @ 21:27:39
Postat av: Karin

Det har du helt rätt i, Lomma är lite bättre.. dem har strand iaf :)



Visste faktiskt inte att dem tillhörde staffanstorp, man lär sig något nytt varje dag :)

2009-05-05 @ 14:31:02
URL: http://karinskas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är så duktig snäckan! Avundas dig massor för att du pallar.

Ska påminna dig om stegräknaren nästa gång!



ps.. När ska du lära dig att det stavas Hannah med H på slutet!? ;-)

2009-05-05 @ 19:04:58
URL: http://sandrafunderar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Jag skulle behöva hjälp med en sak. Jag ska sjunga på skolavslutningen här om några veckor, och undrar om du har något förslag på vad man kan sjunga. Kommentera gärna allt som kommer upp i ditt huvud, det skulle betyda massor<3



puss

2009-05-05 @ 19:20:28
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Karin

Ska jobba på att skriva med med H på slutet.. :)

2009-05-06 @ 09:35:04
URL: http://karinskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0