Framme i Landskrona!

Det går fortframåt nu, i tisdags kom jag till Landskrona och nu går jag mot Helsingborg.


Det har varit väldigt mycket att göra på jobb, vilket har gjort att jag har rört mig mycket. Vilket i sin tur gör att jag kommer fram fortare :) Men på helgerna är det ibland svårt att hålla stegen uppe, när man väl är ledig är det skönt att slänga sig på soffan.  Idag har vi (tusse och jag) varit flitiga iaf. Vi körde ut till Bulltofta och gick 4,6km spåret. Det var mycket upp och ner, men fin miljö att gå i. Det enda trista var att det var dåligt skyltat. Jag som är "van" att gå i Skrylle där det alltid finns skyltar vid vägskälen kände mig inte helt säker. Tur jag hade Truls med som vägledare! Så idag har jag nu kommit upp i 9500 steg, och dagen är inte slut än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0