Mycket att göra idag

Saker jag (helst) ska göra idag:

*köpa nya persienner till sovrummet (var man nu hittar det)
*köpa blommor till balkongen
 - plantera blommorna på balkongen
*titta på trall till balkongen
*bestämma dag att fira födelsedag
 - ringar och bjuda folk
 - skriva önskelista
*köpa ljus (och kanske kuddar) på ilva
*titta på herrbetjänt till truls
*städa
*putsa resterande fönster
*ta ner julgardiner och hänga upp de vanliga!
*baka kakor till söndag


Det är tur simon är sjuk så jag inte ska hinna med att träna oxå!!

Förr skrev jag alltid mina att göra listor på fina kort, så när man tog upp den ur väskan och tittade så var det inte så hemskt... kanske ska göra det till idag. (och ja... jag vet jag är tradig med mina listor men det är inte mitt fel... har ärvt det av pappa!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0