Funkar inte som jag vill

Eftersom jag inte kan ställa datumet på när inlägget är ifrån så kan jag inte lägga in mina gamla inlägg från min hemsida.  Men jag har varit lite slapp den senaste tiden och inte riktigt haft lust att skriva, så det gör kanske inte så mycket . Tänkte iaf delge mitt senaste inlägg från förra veckan:

Tis, March 10, 2009
Våren börjar smyga sig på

Idag när jag gick hem längs gågatan sken solen och värmde ansiktet riktigt härligt. Så nu tror jag våren är på väg. Därför fick min hemsida en lite vår-uppiffning. Vad tycker ni, lite mer vårinspirerad?

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och skrivit in mig som arbetssökande, tradigt men sant. Jag har ju lite extra knäck hos Everysport, men det räcker tyvärr inte så långt även om jag den senaste veckan slitit en massa med det. Nu står jag iaf till arbetsmarknadens förfogande! Ingen som har ett jobb till mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0