Dagarna rullar på..

Idag har jag varit flitig och putsat fönsterna i vardagsrummet, både insida utsida och mellan. Jag har oxå börjat plocka fram lite påskpynt. Jag gillar verkligen våren. Det har inte bara med att göra att jag fyller år utan mest att man mår så bra och blir så glad när solen lyser och man känner att den värmer lite gott i ansiktet.

Idag med posten kom det ett par snygga påsk-grytlappar från mamma, givetvis från hovleverantören Living. Tack så mycket mamma! :)



Ingen har väl missat att jag gillar Leila! Och nu har hon branshat ut till tidningsmarknaden oxå. Hennes nya tidning 'Leilas Country Living' kommer ut i butik i slutet på mars. Men för er som är lika tosiga som jag kan man redan nu förbeställa den på nätet. Ett fint litet erbjudande där man får två nummer för 59:- hur kan man motstå?? (jag kunde iaf inte) Erbjudandet hittar du här: Leilas Country living



Den lilla pysselandan föll på idag oxå, så jag har suttit och pulat ikväll när jag tittade på tv. (Truls var på firmafest) Det är tur Martha Stewart har så mycket roligt!! Ikväll har jag gjort lite hemmagjorda påskkort, i stil med bilden nedan.



Nu ska jag sova, för imorgon har vi mycket att hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0