Välkomen till blåsten!

Det har ju varit underbart väder de senaste dagarna. Ja, jag vet att det egentligen bara var i onsdags man kunde ligga och steka. Men eftersom det inte är min grej så har jag gillat dem andra dagarna oxå. Bara den lilla grejen att man inte behöver ta jackan med sig. På med något som täcker axlarna och sen är man fit för fajt! Även om det har blåst satan idag så har endå sommarkännslan hållt sig kvar. Det är ju endå okej att det blåser när man bor i en stad nära vattnet :) Och vad jag kan se ska sommarvärmen hålla i sig, så med möjlighet till fler eftermiddagar på balkongen och besök på gränden är det okej att det blåser en dag!




Jag blåste inte bort idag, även om det var nära i eftermiddags. Efter massa slit bestämde vi oss för en glass (det är ju trots allt fredag) och jag som gått och suktat efter en TipTop fick äntligen ätit en vid kajkanten.

Det känns att man börjar komma in i jobbrutinerna nu. Jag och älsklingen skulle gått ut och ätit tapas ikväll tänkte vi. Men när jag kom hem och hade duschat ville jag bara ligga i soffan. Det blev lite lösgodis, chips och dela en burgare från Tusen&2 (som har världens godaste burgare!!) Tillsammans med nya favis tv serie NCIS har vi spenderat kvällen i soffan. Börjar man bli gammal kanske?

Morgondagen bjuder på släktträff (tusses då.. hade det varit min hade vi nog blivit 5 pers) i norra skåne. Det ska bli riktigt trevligt och förhoppningsvis fint väder med. Jag ser bara inte fram emot bilfärden (ingen ac!!) upp, men det ska bli trevligt att träffa folket.

Höllt nästan på att glömma. Midsommarbilderna är uppe, ni som är intresserade hittar dem på : flickr.com


Nu är jag på tok för trött för att sitta upp mer, och klockan är bara 11! Natti natt

Kommentarer
Postat av: Tine

Kul att se bilderna :)



Ser fram emot Gränden-besöket!

2009-06-26 @ 23:41:23
Postat av: Anonym

men åh har ni nyss insett att NCIS är bra?! Hur efter får man bli!? hahahah

Jag gillar den med, och heder och samvete. Men det beror nog mest på att det är män i uniform tror jag:-D

När skulle vi till gränden sa du?!

Pöss

2009-06-27 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0