Vad ska ni göra i helgen?

Det är redan fredag... jag tycker veckan har gått såååå fort. I helgen ska vi inte göra så mycket, idag blir det nog ett besök till ikea för att införskaffa dela till ett skoskåp (visar bilder när det är klart!) Annars har vi inte mycket planerat. Truls behöver plugga till sitt cert-test som han ska göra på tisdag så jag kommer nog få sysselsätta mig själv.

Tur jag har lite att göra!  Sims 3 har kommit för några veckor sedan, men jag har fortfarande inte hunnit installera och spela det än.. kanske får bli i helgen. Jag hoppas verkligen det är lika bra som jag förväntar mig! :)



Ikväll är jag mest sugen på att krypa ihop i soffan med en påse chips och titta på lite film, det har kommit så många jag vill se. Ikväll blir det förhoppningsvis denna:


Så vad ska ni gör i helgen? Något spännande som händer?

Kommentarer
Postat av: Sandra

vill med se juh!!!!!

2009-06-05 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0