Trött, mätt och allmänt nöjd med livet

Idag har det varit ganska full rulle på jobb, vilket är trevligt. Och inte nog med det, jag har gått massor idag. Självklart glömde jag stegräknaren hemma idag! Men jag har nog kommit upp i en 6-7 tusen steg. På lunchen var jag nämligen i närheten av en kompis arbetsplats, så jag ringde och fråga om han ville luncha. Han och kollegorna var precis på väg ut, så jag hängde på. En gångtur från centralen till Pizza Hut (nästan vid triangeln) och tillbaka blev det.

Lunchade gjorde vi på Pizza Hut. Förr tyckte jag alltid där var så gott, men jag måste säga att på senare tid har jag blivit mindre och mindre nöjd. Jag älskar pan pizza, men deras pizzor är så överflottiga av all ost att man nästan får ont i magen :( Nä, då är New York Pizza Slicerys peperonipizza så mycket godare!

För att vara lite nyttigare ikväll har tusse och jag käkat grönsaker och kött. Ja det låter kanske inte så nyttigt, men lite italian style så känns det nyttigt iaf :) Tillsammans med "Two and a half Men" på tvn satte vi i oss broccoli, paprika, serano, ciabatta m.m Så nu är jag riktigt mätt och har skrattar mer än jag gjort på länge! En riktigt härlig kväll med andra ord! Jag hoppas ni har haft det precis lika bra som jag!


bilden blev lite suddig.. jag vet :)


Ps. Jag håller på att lägga upp midsommarbilderna.. dem kommer snart Tine *jag lovar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0