Tävling

Jag har länge fått höra från Sandra att jag borde börja scrappa. Och när jag ser vad dem gör blir man lite sugen. Själv är jag mer för att göra små julkort och grejer som ser budget ut om man jämför med andra. Men Sandras syster Linda är superduktig på att scrappa, och hon har lovat ha kurs för mig någon dag.

Nu har hon dock utlyst en tävling, så jag får börja utan hennes hjälp (tar Sandra istället). Så på lördag ska jag troligtvis hem till Sandra och skapa alster :) Iaf, missa inte Lindas tävling... du hittar den HÄR!!

Från Lindas sida:


"Scrappa på titeln "100% sommar" (kanske sommar-plåga, sommar-längtan, sommar-minnen...) samt att du använder dig av något annat än ett foto i din LO. Kanske ett vykort, ett recept eller en karta...

Lägg upp ditt bidrag i din egen blogg och länka hit . Lämna också en kommentar med en länk till din blogg här i inlägget.(Om du inte har en egen blogg så maila ditt bidrag (max 500x500pixlar) till [email protected] och skriv en kommentar till detta inlägg.)Vinnaren, som utses genom lottning, får ett presentkort hos JP Hobby på 150kr. Du har till den 31 juli på dig att lämna in ditt bidrag. Vinnaren presenteras i bloggen en vecka senare."



Så sätt nu igång och ge linda massor av bidrag att lotta mellan :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hålla tillgodo med mig var det ja! hahaha

Jag ska göra vad jag kan

2009-07-01 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0