omotiverad till tusen

Bara man tittar ut blir man ju deprimerad!


Regn och blåst...inte undra på att jag är totalt omotiverad till allt!!

Veckan har varit trist, dels har jag inte skrivit något här för jag har inte haft någon motivation. Men värre, jag har knappt något att göra på jobb :( Det är så trist. Mån- ons har jag varit på kranen för vi skulle testa lite grejer, men allting var så segt att det inte blev något test och jag satt mest och glodde i 3 dagar. Gårdagen spenderades på orkanen med utbildning av fakturahanterings program. Så det har inte blivit så mycket tid vid min dator = inget bloggande.

Det är inte bra att bli såhär trött och slö, jag har ju ingen motivation till annat heller. Jag var iofs på spinning i onsdags, men göra saker som tex dra ihop årsmöte i föreningen giter jag inte. Detta kan iofs bero på att jag tycker jag har gjort mitt för föreningen och då jag bara är ledarmot borde det inte vara min uppgift...men som sagt... omotiverad till tusen

(så nu har jag iaf fått gnälla av mig lite till er... tack för att ni lyssnar/läser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0