Malmö från sin bästa sida

Jag älskar detta vädret, jag blir på så himmla bra humör och det verkar alla andra oxå bli. Vädret bidrar till ett underbart uteliv i Malmö. Restaurangerna fylls av folk som vill gazza i solen, och folk verkar allmänt vilja umgås.

Eftersom det var så fint väder ikväll, och Simon bangade yogan, så bestämde vi oss för att cykla ner till ribban och gå en runda. På väg dit insåg vi att det var ganska långt att cykla :) men vi fortsatte, och sen istället för att gå cyklade vi vidare. Det blev en cykeltur på ca 1 och 1/2 timma. Riktigt härligt, men lite för mycket småkryp i luften tidvis. Jag hade tyvärr glömt min kamera hemma, men fotade lite med iPhonen.

Lägger in bilder senare (typ imorgon då)


utsikt in mot stan



Salsa kurs på ribban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0