jag vill oxå....

(Eftersom Susanne sa det så väl så härmar jag henne....)

-att det ska bli riktig sommar snart
-älska att träna
-ha super vältränad kropp och grym kondition
-träffa mina vänner oftare
-göra allt det där roliga man skjuter upp
-ha en ny garderob (inte möbeln- kläderna!)
-äta oftare på restaurang
-bo med utsikt över havet
-åka på weekendresa med en liten chick väska full med matchande kläder
-ha ett par hööögklackade skor som känns som jympadojjor
-sitta uppe en hel natt utomhus för att det är så varmt att man inte vill sova
-gå på cocktailpartyn
-ha massor med nya möbler och inredningsprylar
-ha lockigt hår
-lasra bort all hårväxt på kroppen utom på huvudet (slippa vax o hyvlar- for ever)
-att det inte ska vara så jäkla lätt att gå upp i vikt som det är svårt att gå ner
-gå i massa nya spännande affärer och muséer och bli inspirerad
-att danska kronan ska vara billig
-bada i varmt hav

Jag vill...
att detta ovan ska bli verklighet och om vi är flera som hoppas kanske det blir sant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0