Är ni sugna???

Glömde säga att jag nu kommit till Ängelholm med allt det jag gick i lördags!


I måndags gick vi oxå en rejäl runda.. så det rullar på med stegen.

Hittade en ny sida på nätet... eller rättare sagt Truls tittade på morgon Tv där dem rekomenderade en ny sida. Tappa.se, och på denna sidan kan man skapa utmaningar med sina vänner! Dessutom får man räkna in annan träning (man omvandlar den till steg). Visst hade det varit kul? Jag vet ju att du Tine har stegräknare på i mobilen.. och du sandra går ganska mycket nu när du är mamma ledig...Någon annan som vill vara med? Anneli?? Enda nackdelen är att det kostar lite att vara med, men säg till om ni är sugna! Då kan vi köra en utmaning!! Är ju alltid lite roligare när man har kompisar att tävla mot :) det bör väl peppa lite!


Kommentarer
Postat av: Tine

Det låter lite kul faktiskt, men till skillnad från er så sitter jag på en stol hela dagarna..

men det kanske motiverar tillräckligt för att tvinga ut mig en runda på lunchen :)

2009-06-03 @ 18:01:23
Postat av: Karin

Det är ju det som är tanken.. just nu sitter jag oxå väldigt mycket. Men om man har lite tävling är det kanske lättare att motivera sig att gå en runda? :)

Säg till om du anmäler dig!

2009-06-03 @ 19:16:44
URL: http://karinskas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltså, jag måste ju skaffa en stegräknare nu först.

Oj vad jobbigt-- hihi

2009-06-03 @ 21:24:40
Postat av: Anonym

Alltså, jag måste ju skaffa en stegräknare nu först.

Oj vad jobbigt-- hihi

2009-06-03 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0