Gårdagens film - Knowing

För er som undrar om Knowing var något att se vet jag inte riktigt vad jag ska säga...

Filmen var lite på gränsen till scary för min smak, det var ju faktiskt en thriller. Men en helt okej doomsdayfilm får jag väl endå erkänna, fram tills de sista 15 minuterna då filmen flippade ur helt. Det var ju inga jätte dildosar som kom upp ur marken (som i cypher) men lite åt det hållet. I min smak sabbade slutet omdömmet av filmen, men kan man bortse från det (som tusse) så är väl det en helt okej film. Nicolas Cage gjorde sin nya standard roll som plågad forskare och dem andra skådisarna agerade oxå bra.

 Så har du inget bättre för dig en söndag så visst, se den... men gå för all del inte på bio för att se den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0