För många hobbys

Jag har kommit fram till att jag har för många hobbys... eller helt enkelt för tidskrävande hobbys som gör att jag inte hinner med dem alla. Den senaste tiden har tv-serierna tagit massa tid (ja.. jag räknar att titta på tv-serier och film som en hobby, det måste det vara med den mängden vi ser) för jag har inte orkat göra så mycket annat när jag kommit hem från jobb. Dessutom har jag allt för mycket att se! Man bygger ju upp ett lager när man är arbetslös, men det är jäkligt svårt att släppa dem när man får ett jobb...

Vilka tv-serier följer ni?? Vi har 37 seier vi försöker se. En del går ju bara på sommaren, och andra höst/vår. Men jag tror det är aningen förmånga. Truls ser ju inte alla dessa, utan många är "mina" serier, typ. Desperate Housewives, Greys Anatomy etc. (ja ni fattar)

Förutom tv (och film som vi ser en gång i veckan med simon) har jag fotograferingen, scanna dia bilder, tidningsprenumerationer (mat och foto är det nere på nu), fotoalbumsmonterin, motion (som jag endå försöker hinna 3 gånger i veckan), datorn (med blogg, surf, spel etc.) och sen vill man ju hinna umgås med vänner och familj. Städa är oxå en sån grej.. det är alltid stökigt på mitt skrivbord.. hinner aldrig städa där!

Jag var ju sugen på att scrappa lite kort och så, men den hobbyn har jag inte hunnit börja på. Tur är kanske det??
Men hur hinner man med allt? Är det jag som är för lat eller planerar min tid för dåligt??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Städa skrivbordet kan väl iaf inte vara en hobby vännen?!

När ska vi träffas egentligen? Känns som att det var sjukt länge sedan sist.

Och förresten, tror scrappa kort kan ingå i fotoalbumsmontering :-D

2009-06-13 @ 10:14:20
URL: http://sandrafunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0