Bedrägeri och urkunnsförfalskning

Det har varit ganska tyst om mig här, och jag kan tänka mig att ni tror det är för jag är trött och slapp :) Men det är tyvärr värre än så. Jag har haft så mycket att göra. Någon har hackat mitt konto på cdon.com och snott mina personuppgifter. Sen har dem gått besärkagång på nätet och beställt massa grejer i mitt namn. Bl.a. Tågbiljetter för 6000:-, flera mobilabonnemang, kläder och prylar.

Så det har varit mycket tid i telefonen med polisen, faktura företag samt företagen varorna beställts från. De flesta har varit väldigt trevligta och hjälpsamma (och förfärade) utom Glocalnet som är dumma i huvudet. Det är uppenbarligen svårare att avsluta ett abonnemang hos dem än att skapa ett i någon annans namn!

Det är tyvärr inte bara jag som blivit drabbad, utan flera i vårt hus. Även om det verkar vara jag som har blivit mest utsatt...Blir bara så ledsen och irriterad :(

SÅ nu vet ni vad jag sysslat med de senaste dagarna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0