Solen strålar...

...och det innebär att det är dax för Gränden ikväll! :) Men först ska jag duscha av mig så jag inte är så äcklig (hade ju varit synd om dem som ska med).

Btw. ..på Sandras begäran har jag skapat en ny blogg med inrikting på mat. Tanken är att vi kan lägga upp våra veckormenyer med recept. Lite för att få inspiration (och inte laga köttfärs 3 dar i veckan för det är enkelt). Ni som vill vara med och bidra säg till så får ni inloggningsuppgifterna!

Just det.. ni hittar bloggen på http://kvallsmat.blogg.se/

Duschen kallar, lovar visa bilder sen!
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp du vet att det bara är att maila darling!

2009-07-02 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0